Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Suameer, Nederland van Nathalie Eling - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Suameer, Nederland van Nathalie Eling - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

04 Augustus 2013 | Nederland, Suameer


Oh my... Wat gaat de tijd snel! En wat moet ik toch een paar geweldige mensen missen. Ik weet nu al dat afscheid nemen moeilijk gaat worden!
In plaats van 14 augustus vlieg ik de 7e al en ik heb er zoveel zin in!

Beetje bij beetje ben ik mijn koffer aan het inpakken, afscheid aan het nemen van geweldige lieve mensen en de laatste zaakjes aan het afhandelen. Pfff, want wat een geregel! Gelukkig heb ik in ieder geval mijn visum al binnen en mag ik gelukkig Amerika in.. ;-)

Ik ga naar Norfork High School, en word waarschijnlijk als junior geplaatst.. Mijn gastmoeder (Stacy) is lerares Engels op mijn school, wat super handig is zodat zij mij kan helpen & begeleiden.

Mijn gastgezin is heel erg druk bezig met de verhuizing, en ik heb een super grote eigen kamer (+ badkamer!!!) gekregen. Zodra ik in Mountain Home, Arkansas ben zal ik een room tour filmpje plaatsen!

Over 3 dagen zit ik in New York en aankomende zondag vlieg ik alweer naar mijn gastgezin... Een ding is zeker: time flies!


Liefs, Nathalie


  • 06 Augustus 2013 - 19:23

    Anika:

    Ha sis,

    Wat gaan wij jou ontzettend missen!! Maar we gunnen het jou van harte. Wij wensen jou een heel mooi en leerzaam jaar. En uiteraard heel veel plezier!!

    Dikke kus en see you in may!!

    Geert, Anika
    Björn en Laura

  • 06 Augustus 2013 - 20:23

    Marian Leutscher:

    Lieve schat ik wens jij een fijne vlucht en geniet van de eerste dagen van New York.
    Ik zal ook jouw enorm missen. Fijn dat we je kunnen volgen via deze mail.
    Heel veel lielf Dikke kus Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

High School Year America 2013 - 2014

Actief sinds 19 Juni 2013
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 2829

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 21 Mei 2014

High School Year America 2013 - 2014

Landen bezocht: