Arkansas it is! - Reisverslag uit Suameer, Nederland van Nathalie Eling - WaarBenJij.nu Arkansas it is! - Reisverslag uit Suameer, Nederland van Nathalie Eling - WaarBenJij.nu

Arkansas it is!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

19 Juni 2013 | Nederland, Suameer

Hi lieve iedereen,

Ik heb een paar super hectische weken achter de rug, maar oh wat ben ik gelukkig! Ik ben geslaagd, ben op examenreis naar Parijs geweest en toen ik terug kwam lag dé brief op mij te wachten met daarop: JE HEBT EEN PLAATSING!! :-)

Als een gek maakte ik de brief open en las ik de informatie van mijn toekomstige gastgezin. Ik ben geplaatst in de staat Arkansas in het plaatsje Mountain Home bij de familie Havner..

Wauw! Zo blij (en heel erg opgelucht) dat ook ik nu een plaatsing heb, mijn waarschijnlijke vertrek datum is op 14 augustus. Maar voor die tijd wil ik nog genieten van mijn laatste maandjes in Nederland!

Het is zo raar dat ik mijn vrienden en familie voor 10 maanden moet missen, en daar een nieuwe familie krijg en hopelijk veel nieuwe vrienden maak! Maar ik heb er verschrikkelijk veel zin in, ik kan nu eindelijk mijn "American Dream" leven!

Liefs,

Nathalie