Happy New (heel erg laat) Year! - Reisverslag uit Norfork, Verenigde Staten van Nathalie Eling - WaarBenJij.nu Happy New (heel erg laat) Year! - Reisverslag uit Norfork, Verenigde Staten van Nathalie Eling - WaarBenJij.nu

Happy New (heel erg laat) Year!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

09 Februari 2014 | Verenigde Staten, Norfork


Hallo lieve iedereen,

Het is een tijdje heel erg stil geweest op mijn reis blog. En dat spijt mij ontzettend! Daarom voor nu een extra lang reisverslag! :-)

Ik ben alweer 6 maanden hier, en ik kan eindelijk zeggen dat ik me hier "thuis" voel. Ik niet meer zo veel last heb van heimwee, en dingen los kan laten. Zodat ik hier optimaal kan genieten!

Ik kan stiekem ook wel zeggen dat ik heel erg trots op mezelf ben, dat ik dit heb aangedurfd. Het is niet altijd makkelijk nee, maar het is het zeker waard. Want dingen die ik heb meegemaakt hier zou ik never nooit in Nederland kunnen ervaren!

Thanksgiving:

Is een nationale feestdag die alleen in Amerika wordt gevierd (helaas). Het wordt gevierd op de 3e donderdag in November. Je viert op die dag voor alles waar voor jij dankbaar bent. Je viert die dag met je familie en heel veel lekker eten!
Het was voor mij een hele bijzondere ervaring om dit mee te mogen maken, zoveel eten op een tafel heb ik nog nooit gezien. Het was ook erg intressant om je daar in te verdiepen. Waarom ze dat vieren, en hoeveel het voor hun betekend.

Christmas:

Is hier een big deal. De kerstboom wordt meestal al ruim een maand van te voren opgezet, en er liggen super veel cadeautjes onder de kerstboom. Op Christmas ochtend mag je dan alle cadeautjes open maken en daarna ga je naar familie, lekker het typische kerst diner eten met natuulijk: kalkoen!
Van mijn gastgezin heb ik een super kado gekregen namelijk headphones by Dr. Dre! Ik ben er zo blij mee, en ben hun heel erg dankbaar voor alles.

Natuurlijk is het rond deze maand erg moeilijk, en super dubbel. Want je wil het liefst bij je eigen familie en vrienden zijn! Ik heb in deze maand heel erg veel heimwee gehad. En ik mis jullie allemaal heel erg!

New Years Eve:

Viel heel erg tegen. Ik lag voor 12 uur al in bed, en het werd niet gevierd met oliebollen & vuurwerk. Wat super raar was!

En dan nu mijn goede voornemens voor 2014: ik beloof jullie dat ik meer zal bloggen op waarbenjij.nu en dat ik optimaal ga genieten van mijn laatste maanden! De tijd gaat zo verschrikkelijk snel, en er komen nog zoveel leuke dingen aan. Zoals: Las Vegas, prom, graduation en de bruiloft van mijn Amerikaanse nicht!

Ik probeer jullie op de hoogte te houden van mijn avontuur! Foto's kun je op Facebook vinden.

Liefs, Nathalie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

High School Year America 2013 - 2014

Actief sinds 19 Juni 2013
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 2826

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2013 - 21 Mei 2014

High School Year America 2013 - 2014

Landen bezocht: